Handläggare med kundfokus

Handläggare med kundfokus

Arbetsbeskrivning

Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med 490 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Våra värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt vi gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör vi energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar vi förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor - 365 dagar om året, dygnet runt. Vi förbättrar därigenom livskvaliteten i nära 960 000 hem och företag och för samhället i stort. Nu söker vi dig som kan förstärka Ellevios AMM-projekt. AMM står för Advanced Meter Management, projektet sträcker sig flera år framåt i tiden och syftar till att rusta upp el-infrastrukturen och framtidssäkra elnätet. Vill du vara en del av detta projekt och möjliggöra energiomställning för det svenska energisystemet? Då är detta tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter
Denna roll, internt kallad rollout administrator/utrullningshandläggare, är en handläggarroll som ingår i AMM-projektets team Rollout Support Office. Kortfattat innebär rollen att supportera och administrera utrullningsarbetet av nya elmätare genom att administrera fältrapporter rörande avvikelser och kvalitetskontroll, supportera de i fält och att arbeta kundfokuserat via flertalet kontaktytor.

Vidare kommer rollen innebära uppgifter såsom:

- Handläggning av ärenden
- Support i att uppdatera mallar, FAQs och lathundar
- Stöttning i eskalerade kundärenden
- Förbättringsarbeten (kundkontakt)


Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Studentwork och arbetar som konsult hos Ellevio. Tjänsten beräknas starta under december. Du kommer inledningsvis erbjudas ett 12 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning eller anställning av Ellevio.

Din profil


Denna roll kommer kräva stort engagemang och starkt kundfokus av dig som person. Vi ser därför att du tidigare arbetat inom kundtjänst, inom försäljning eller på annat sätt arbetat med kundrelationer. Du har god administrativ vana, och är, förutom Office-paketet, van vid arbete i flertalet system. Du är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift, och i tillägg till det ser vi det som meriterande ifall du talar och skriver ett tredje språk. Som person är du duktig på att nätverka, kommunicera och arbeta under hög belastning.

Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag!



Om Studentwork
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års erfarenhet. Vi är verksamma inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Gefvert
+46739889916

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Studentwork Sverige
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2020
  • Ansök senast: 13 november 2020

Besöksadress

Lindhagensgatan 74 112 18 Stockholm
None

Postadress

Lindhagensgatan 74
Stockholm, 11218

Liknande jobb


25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024