Handläggare  OMNI /e-Commerce

Handläggare OMNI /e-Commerce

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill arbeta som handläggare i vårt Omni team på Customer Service. Trivs du i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter? Vill du ha ett utvecklande arbete där det finns mycket att lära sig inom partner, e-handel och kortlösningar? Inkom med din ansökan så snart som möjligt!

Är Resurs något för dig?

Vi ger dig en arbetsplats där engagemanget är stort och tempot högt. För att bygga en miljö där idéerna kan slå gnistor rekryterar vi nyfikna och drivna människor som vi uppmuntrar med ansvar och stor frihet.

Vi jobbar aktivt med ledarskap, hållbarhet, jämställdhet och är stolta över vår Resurs-anda som kännetecknas av samarbete, öppenhet och kundfokus. Med tydliga värderingar som grund vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre tjänster för våra kunder.

Resurs Bank har blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag för andra året i rad, en utmärkelse för företag som erbjuder unika och attraktiva utvecklingsmöjligheter.

Vad kommer du att arbeta med?

I Omni teamet kommer du arbeta med både inkommande och utgående telefoni för våra butiker, ombud och säljare. Hantera ansökningar och avtal, administrerar våra lojalitetsprogram och släppa e-handelsordrar.    

Övriga arbetsuppgifter som ingår i rollen som Handläggare i Omni är:


• Administration av presentkort
• Administration kring butiker och ombud
• Upplägg av nya kedjor och partners
• Bedrägerikontroller av E-handelsköp
• Administration butiksredovisningar
• Utbildning till nya kedjor och partners
• Administration av poängshopen för Supremecard
• Nybeställning och förnyelsehantering av kort

Vem är du?

Vi söker dig som gillar högt tempo och har en positiv inställning till att arbeta i förändring. Vi arbetar med många olika typer av kunder och partners och med en stor bredd av frågor, vilket ställer krav hög på noggrannhet, känsla för service och personlig mognad för att kunna hantera uppgifterna på ett professionellt sätt. Du är självgående, men du måste även vara en god lagspelare då ett tätt samarbete med kollegorna och affären är en förutsättning för att vi som grupp ska kunna leverera resultat med hög kvalitet. Du är nytänkande och vill utveckla processer och arbetssätt för att effektivisera avdelningen.

Vill du vara med på vår framgångsresa? Ansök idag!

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast!

 

Övrig information:

Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse

Anställningsgrad: Heltid

Plats: Helsingborg

 


Resurs Holding (Resurs), som verkar genom dotterbolagen Resurs Bank och Solid Försäkring, är ledande inom retail finance i Norden och erbjuder betallösningar, konsumentlån och nischade försäkringsprodukter. Resurs Bank har sedan starten 1977 etablerat sig som en ledande partner för säljdrivande betal- och lojalitetslösningar för butik och e-handel och därigenom har Resurs byggt en kundbas på cirka 6 miljoner privatkunder i Norden. Resurs Bank har sedan 2001 bankoktroj och står under tillsyn av Finansinspektionen. Resurskoncernen har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Vid utgången av det första kvartalet 2021 uppgick antalet anställda till 702 personer och låneboken till 31,6 miljarder SEK. Resurs är noterat på Nasdaq Stockholm.

Kontaktpersoner på detta företaget

PernillaKlein, Marknadsutvecklare

PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resurs Bank
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2021
  • Ansök senast: 30 juni 2021

Besöksadress

Backaplan Deltavägen 6
None

Postadress

Ekslingan 9
Helsingborg, 25024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024