OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig med god administrativ förmåga och ett professionellt bemötande! Välkommen med din ansökan redan idag - rekrytering genomförs löpande.
Om uppdraget
Vår kund i Hallsberg söker nu en handläggare med start omgående, och året ut. Tjänsten är på 75%, och arbetstiden är förlagd 5 dagar i veckan. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia, med placering hos kunden.
Dina arbetsuppgifter
Denna tjänst är placerad på en avdelning som ansvarar för att hantera reglerade arbetsuppgifter avseende avgifter inom vissa av verksamhetens områden. Du arbetar som avgiftshandläggare, vilket innebär myndighetsutövning och medför att du på delegation utreder, beräknar och beslutar om avgifter. I uppgifterna ingår att handlägga beslut som överklagas. Arbetet omfattar mycket kundkontakter som bland annat innebär att svara på frågor från vårdtagare och anhöriga om avgifter och fakturor. Avgiftshandläggningen görs i systemet Procapita och i ekonomisystemet Agresso Unit 4 Business.
Dina kvalifikationer
Krav för tjänsten:
- Gymnasieutbildning från nationellt högskoleförberedande program, högskolestudier eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för uppgifterna
- God administrativ förmåga och erfarenhet av administration, kundservice och verksamhetssystem
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
- Vana av att arbeta i Office och Outlook
- God vana av att bearbeta stora mängder av data i verksamhetssystem
Meriterande för tjänsten: - Erfarenhet av myndighetsutövning
- Erfarenhet av att arbeta i Procapita och Agresso/UBW
Det är viktigt att du kan bemöta människor professionellt och ge god kvalitet trots ett högt tempo med höga krav på dokumentation. Du har förmåga att arbeta självständigt och är en god samarbetspartner. Du är en positiv och trygg person med hög servicekänsla och ansvarskänsla. Du är en person som vill ta ansvar för att utveckla och förenkla arbetsprocesser. Som kollega är du öppen och flexibel och bidrar till en positiv arbetsmiljö.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson