OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inledning:
Är du sugen att kickstarta hösten med ett perfekt och flexibelt deltidsjobb vid sidan av studierna? Hos vår kund får du chans att arbeta i en roll med mycket kundkontakt och bli en del av ett team som arbetar för att ge förstklassig service. Välkommen med din ansökan!
Information om tjänsten
Vår kund verkar inom logistikbranschen och behöver nu förstärkning. Professionals Nord söker för kunds räkning två handläggare inom retur och reklamation på deltid. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Anställningen kommer att variera i omfång vilket ställer krav på att du kan vara flexibel. Till en början förväntas du kunna arbeta 3 dagar i veckan då behovet är stort, därefter kan behovet variera från vecka till vecka. Du har möjlighet att dela upp passen och arbeta både hel- och halvdagar.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se
Arbetsuppgifter
Du välkomnas till en arbetsgrupp om 12 personer där man arbetar både front- och backoffice med retur och reklamationer. Till en början kommer du främst att arbeta frontoffice och på sikt när du blir varm i kläderna ta dig an svårare ärenden. Du har dagligen kontakt med intern personal från angränsande funktioner samt extern kontakt med företagskunder, leverantörer, transportörer etc. För att komma in i rollen kommer du att få en introduktion samt tilldelas en mentor. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att:
• professionellt bemöta kunder via telefon och mail och hantera ärenden och uppgifter i retur- och reklamationsprocessen enligt fastställda arbetssätt och rutiner
• kommunicera ärendestatus till kund och i förekommande fall till ansvarig säljare
• hantera ärenden i CRM-systemet Microsoft Dynamics och säkerställa att ärendehistorik finns arkiverat med full information
Vi söker dig som:
studerar eftergymnasial utbildning, exempelvis inom logistik, försäljning eller marknad. Du har erfarenhet av kundbemötande och har tidigare arbetat i någon slags kundsupport. Vidare har du god datavana samt talar och skriver på svenska och engelska obehindrat.
Har du arbetat i Microsoft Dynamics tidigare är det meriterande.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som handläggare hos vår kund. Du trivs med att arbeta med telefonen och datorn som främsta arbetsredskap. Du har en känsla för gott kundbemötande och strävar efter att göra varje kund lite extra nöjd. Vidare är du en positiv och glad person med god förmåga att hantera många arbetsuppgifter samtidigt.
START: Omgående
OMFATTNING: Deltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Lovisa Berglund
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner