OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som handläggare kommer du att ansvara för ekonomiska frågor samt kundkontakt på kreditavdelningen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta kundkontakt, hantering av komplexa ekonomiska frågor samt varierande administrativa uppgifter.
Vi söker dig som: Har erfarenhet av kundservice eller administration (gärna inom ekonomi/finans)
Har minst en gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi.
Erfarenhet av kreditgivning är meriterande
Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Kunskap eller erfarenhet av bilbranschen eller finansbranschen är meriterande
Dina personliga egenskaper Samarbetsvillig och lyhörd
Flexibel, noggrann och kommunikativ
Serviceinriktad med administrativ kompetens
Förmåga att prioritera och genomföra
Lösningsorienterad och analytisk
Plats: Södertälje.
Tjänsten är heltid med start omgående. Uppdraget sträcker sig till från februari till augusti 2021 men chans till förlängning.
Arbetstiderna kan variera mellan 8-18 under vardagar samt 11-15 på lördagar.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-01-29, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se