OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
vid bygg- och miljökontoret, bostadsanpassning vikariat perioden 2008-01-21--2009-02-28 Bostadsanpassningsenheten handlägger kommuninvånares ansökningar om handikappanpassningar i egna hem.I vår verksamhet ingår bland annat projektering, ritningskonstruktion, beslutsfattning, besiktning och administration.Arbetsuppgifter: Som handläggare ska du fatta beslut om anpassningar av bostad, skriva beslutsförslag till kommunstyrelsen angående ärenden som överstiger delegationsramen, ta fram ekonomiska rapporter avseende verksamhetens budget, handlägga överklaganden samt viss administration. Kvalifikationer: Leg arbetsterapeutexamen och goda kunskaper i bostadsanpassning.God förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, att samarbeta och vara flexibel.Datorvana.Välkommen med ansökan ifylld med referensnummer och meritförteckning till Skellefteå kommun, Kommunledningskontoret, Personalavdelningen, 931 85 Skellefteå.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hans Andersson, förvaltningschef
0910-73 50 00
Lena Andersson, Lönechef
0910-73 50 00
Gun Ågren, Vision
0910-73 50 00
Chef personalsupport Birgitta Holmström
0910 - 73 50 00
Enhetschef Anna Cohen Wikström
0910-73 50 00