Handläggare Selecta Back Office

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att arbeta i ett marknadsledande företag med många kundkontakter och en produkt som sprider glädje? Är du sugen på en rolig utmaning och vill arbeta med administration, fakturafrågor och älskar att supporta andra? Är du snabbast på tangenterna men aldrig på bekostnad av god kvalitet? Då kan det vara dig vi söker!

Om tjänsten

På Selectas Back Office ingår du i ett serviceinriktat team på 6 personer. Vårt dagliga arbete är att samarbeta med våra kundansvariga säljare och hjälpa dem med administrativt arbete. Som fakturafrågor och ta fram statistik registrera hemtagning. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:

- besvara frågor i mail och i crm-systemet

- ta fram och analysera statistik

- administrera uppsägningar

- uppdatering av kundunika prislistor

- support i avtalsfrågor

- support i fakturafrågor

Vi arbetar i Movex, QlikView, Barium, Microsoft CRM och Excel. Din placering är på Selectas huvudkontor i Solna strand i Stockholm och du rapporterar till vår Backofficechef.

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som är van att hantera administration, statistik, registrering och gillar att supporta andra funktioner att nå sina mål. Som person är du noggrann och tycker det är viktigt att arbetet utförs med kvalité och du alltid ger en hög servicenivå. Vi söker dig som har en god förmåga att prioritera, arbeta metodiskt samt förmågan att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du måste ta ansvar för att rutiner efterlevs och att kunna arbeta självständigt.

Du som söker har en troligen en ekonomisk utbildning från gymnasiet. Kanske har du i ett par år arbetat i en liknande roll. För att hänga med och trivas ser vi att du är en van användare av Excel. Du ska ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och i skrift. Ser dina vänner dig som någon som ständigt upptäcker fel och bara måste rätta till texter och dokument, då kommer du passa in perfekt!

För alla oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det och det är därför viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Lagarbete, Engagemang och Kvalité.

Selecta erbjuder:

En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett gott kaffe.

Du får även

- Friskvårdsbidrag

- Tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner

- Stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar

- Lunchförmån med subventionerad lunch.

Är Du intresserad?

Tycker du att rollen låter spännande och utmanande? Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag! Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår Back Office chef annmarie.abeg@selecta.com

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt då urvalet kommer ske löpande, dock senast den 23-07-21

Vi på Selecta strävar efter en jämställd och varierad arbetsplats, där olikheter och mångfald tas tillvara.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Selecta Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2023
  • Ansök senast: 21 juli 2023

Besöksadress

Ostmästargränd 5, Årsta
None

Postadress

Ostmästargränd 5
Årsta, 12040

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024