OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter Vi söker en erfaren supporthandläggare för arbete i vår ServiceDesk.Tjänsten är placerad i Nacka.Arbetet innebär att ta hand om avancerad support av applikations- och systemteknisk karaktär mot externa kunder.Tjänsten medför arbete i en mycket omväxlande, inspirerande miljö med mycket interna och externa kontakter. Arbetet kräver att du är drivande och ansvarstagande, med förmåga att skifta fokus och arbeta både på detalj- och övergripande nivå.Eftersom du kommer att arbeta mycket i grupp med andra människor är det viktigt att du har ett trevligt sätt och har lätt att skapa relationer på arbetsplatsen. Du kommer att fungera som företagets ansikte utåt vilket ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett professionellt sätt.Du kommer att ge service till våra kunder via telefon, e-post och vårt ärendehanteringssystem. Du skall ha erfarenhet av support och gärna kunskaper i Microsofts produkter och miljöer.Du måste behärska engelska i tal och skrift och det är meriterande om du har ytterligare språkkunskaper.Du skall kunna leda mindre projekt själv, planera och hålla standardutbildning i de applikationer vi tillhandahåller eller på plats hos våra kunder.Vi söker dig som har - goda användarkunskaper i Baltzar Business Arena - kunskap om ekonomisystem, erfarenhet från arbete på support/helpdesk och/eller ekonomiavdelning - kunskap i de verktyg i huvudsak använder, Microsofts Plattform, Visual Basic, .NET, SQL (SQL Server), ASP, Excel Dina personliga egenskaper Du är serviceminded, har ett eget inre driv och är ansvarsfull.Du skall även vara social, ha en positiv syn på livet och tycka det är kul att lösa problem. Arbetstid/Varaktighet Tillsvidare.Heltid.Dagtid Tillträde 1 oktober 2009 Ansökan ska rubriceras med "Handläggare ServiceDesk".