Handläggare sökes inom Krav & Kredit!

Handläggare sökes inom Krav & Kredit!

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och strukturerad person med erfarenhet av ekonomi och kundhantering? Vi söker nu en krav- och kredithandläggare åt vår samarbetspartner, med start i mars. Läs vidare om tjänsten och ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
För kunds räkning söker vi en konsult som vill arbeta med reskontra, betalflöden och kravhantering, med fokus på kundkontakt och administrativa uppgifter. Uppdraget startar i mars 2025 och passar dig som har en bakgrund inom ekonomi och ett intresse för energibranschen.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantering av in- och utbetalningar samt bokföring i kundens system.
* Telefonsamtal och mejlkontakt med kundens kunder.
* Externa kontakter med inkassobolag.
* Administration inom ekonomi och kravhantering.


VI SÖKER DIG SOM
- Har en påbörjad eller avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik, alternativt flerårig erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter.
- Har erfarenhet av arbete med kundkontakt via telefon och mejl.
- Har erfarenhet att arbeta med administrativa uppgifter inom ekonomi och ekonomisystem.
- Goda kunskaper i Excel och Office-paketets applikationer.
- God svenska och engelska i tal och skrift, då båda språken används i det dagliga arbetet.

Det är meriterande om du:
- Är boende i Umeå.
- Har grundläggande kunskap om energimarknaden.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Strukturerad
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2024
  • Ansök senast: 14 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

17 december 2024

Erfaren bolånehandläggare till Ordna Bolån

Erfaren bolånehandläggare till Ordna Bolån

4 december 2024