Handläggare sökes med start omgående till SevenDay Bank

Handläggare sökes med start omgående till SevenDay Bank

Arbetsbeskrivning

BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer än 30 länder världen över med 19 500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I norden har BNP Personal Finance verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med totalt ca. 300 medarbetare. I Sverige används varumärket SevenDay Bank gentemot kunderna där affärsidén är att erbjuda enkla, prisvärda och lättillgängliga lån- och sparprodukter till konsumenter.

Hos SevenDay Bank arbetar du i ett företag med goda resultat, höga ambitioner och en solid tillväxt. Med en kultur som är resultat-driven och transparent är det en flexibel arbetsplats med nära relation mellan chef och medarbetare, samt en stark gemenskap. Just nu söker SevenDay en medarbetare till deras Customer Care & Retail Support team, välkommen med din ansökan redan idag!



Din roll

SevenDay Bank söker nu tre stycken medarbetare som kan starta omgående och arbeta fram till årsskiftet på heltid. Du kommer att tillhöra avdelningen Granting & Broker Support teamet vars fokus kommer ligga på deras lånekunder och partners inom låneförmedling och butiksfinansiering.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Kontakt med kunder och samarbetspartners via telefon och mejl

- Processa inkommande låneansökningar

- Genomföra kreditprövningar

- Hantera avtal och utbetalningar av lån & krediter

- Kontrollera och validera kunddokumentation

- Placering av inbetalningar

- Hantering av returer

Start: Omgående
Slut: December ut
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm, Kista Science Tower. 100% på plats.
Anställningsform: Tjänsterna är konsultuppdrag. Under denna period kommer du vara anställd av Clevry och arbetar som konsult hos SevenDay

Din profil

Vi söker dig som trivs att arbeta både självständigt och i team. Du har ett positivt förhållningssätt och är service minded. Du trivs i en kundorienterad roll då en stor del av arbetet kommer innebära att ge service till SevenDays kunder och partners via telefon och mail. Du har även ett flexibelt förhållningssätt och trivs i en föränderlig miljö.



Vi ser gärna även att du har

- Tidigare erfarenhet av servicearbete, kundtjänst eller administration

- Är lyhörd och har en förmåga att snabbt kunna ta till dig nya eller förändrade instruktioner

- Vi ser det som starkt meriterande om du tidigare har arbetat inom bankbranschen



Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar SevenDay med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2023
  • Ansök senast: 13 april 2024

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024