OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I den här spännande rollen som handläggare kommer att du ingå i ett team som består av 13 medarbetare. Du kommer att arbeta med att handlägga olika ärenden på kundens verksamhet och hjälpa dess kunder via telefon samt mejl.
Krav
Kunden vill gärna att du som söker rollen uppfyller följande krav:
- Erfarenhet av Office-paketet
- Du har mellan 1-3 års erfarenhet av administrativt arbete eller en liknande roll
- Du har gärna en utbildning inom ett relevant område eller roll
- Som person är du självgående
Meriterande
- Det är ett plus om du har erfarenhet av stordatamiljö och webbaserade program
- För kunden är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av kommunala tjänstepensioner samt
avtal
- Det är meriterande om du har erfarenhet av ekonomi och bokföring eller försäkringskunskap inom pension
Tillträde och ansökan
Startdatum: 2023-09-01
Slutdatum: 2024-10-12
Sista ansökningsdagen: 2023-09-01
Ort: Sundsvall
Urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.