Handläggare sökes till kommande uppdrag i Kristianstad

Handläggare sökes till kommande uppdrag i Kristianstad

Arbetsbeskrivning

Just nu är vi på jakt efter skickliga handläggare! Är du en servicemedveten och kommunikativ person som engageras av att hjälpa människor? Lockas du av ett arbete där du får vara självständig samtidigt som du får vara del av ett härligt team? Då kan detta vara ett perfekt uppdrag för dig!
Om tjänsten
För kunds räkning, en myndighet, söker vi nu ordningsamma handläggare som är redo att påbörja ett spännande uppdrag inom kort. Tjänsten kommer vara placerad i Kristianstad.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som handläggare kommer du att utreda, granska och handlägga ärenden som rör myndighetens verksamhet. Du förväntas självständigt driva ditt arbete utifrån satta riktlinjer och praxis och avrapportera utredningsresultat samt ge förslag på beslut. Utöver dina primära uppgifter kan diverse administrativa uppgifter förekomma.
Dina egenskaper
Vi tror att du som söker rollen som handläggare är en strukturerad person med en utpräglad servicemedvetenhet och som trivs med att jobba i team. Du har relevant eftergymnasial utbildning och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. Dessutom har du en god kommunikativ förmåga, är en person som inte räds för att ta egna beslut och som stimuleras av att arbeta i ett högt tempo.
Är det just dig vi letar efter? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att läsa den!
Vi söker dig som har:
Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Vi går igenom ansökningar löpande och kontaktar aktuella kandidater vid inkommande behov. Uppdraget kommer vara på 100% och pågå under 3 månader. Start inom kort.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 31904 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2020
  • Ansök senast: 22 oktober 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


26 november 2024

Utredare till kommunledningskontoret i Nässjö

Utredare till kommunledningskontoret i Nässjö

26 november 2024