Handläggare sökes till myndighet

Handläggare sökes till myndighet

Arbetsbeskrivning

Vet du vad det innebär att ge god service och dessutom har en mycket god administrativ förmåga? Då har vi uppdraget för dig!

Om uppdraget

Vi söker en handläggare till en myndighet inom området transporter. Detta avser ett konsultuppdrag som ska starta omgående och kommer att pågå till och med 2024-06-30 med chans till förlängning. Omfattningen är en heltid 100% och det kommer finnas möjlighet till distansarbete.

Arbetet kan utföras på någon av kundens kontor i Borlänge, Solna eller Sundsvall.

Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna består av att stötta chefer i att avropa och administrera avrop. Du kommer hantera optionsförlängningar samt tilläggsavtal på alla de avtal som finns att tillgå inom IKT.
Du kommer arbeta på avdelningen för verksamhetsstyrning och funktionen för affärsplanering. Andra förekommande arbetsuppgifter är:

- Administration av konsultavrop så som att hantera beställningar inom myndighetens beställningssystem
- Handlägga behörigheter för konsulter och nyanställda
- Handlägga beställningar för utrustning och resurser


Kunden lägger vikt vid att kan ge god service och ta ett stort ansvar för ditt arbete i hanteringen av ärenden.

Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
- Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
- Tidigare arbetat med administrativa uppgifter på en större organisation

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2023-10-06

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Annelie Hammarborg, annelie.hamarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0072 169 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 september 2023
  • Ansök senast: 6 oktober 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


14 februari 2025

14 februari 2025

Handläggare till myndighet

Handläggare till myndighet

14 februari 2025