OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill ha ett stimulerande och givande arbete på heltid under tre månader. Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt. Det kan finnas chans till att anställningen bli förlängd efter periodens slut om behov finns då!
Om uppdraget
Vår kund, som arbetar med bostadsförmedling i Stockholm, söker nu två handläggare till ett konsultuppdrag. Uppdraget startar med introduktion den 14 augusti och pågår i tre månader med möjlighet till förlängning.
Som förmedlingshandläggare kommer du att ingå i en av vår kunds tre förmedlingsgrupper och bli en del av ett affärsorienterat team. Kundens fokus är att ge bostadssökande och bostadsbolag bästa möjliga service.
Dina arbetsuppgifter
- Administrera annonsering av lägenheter, granska handlingar, skapa och publicera bostadsannonser samt boka visningar för de bostadssökande
- Kontakta bostadssökande för att stämma av att de uppfyller de villkor som gäller för den lediga lägenheten
- Svara på frågor om exempelvis kötider och regelverk
- Genom dialog via mejl och telefon ge bästa möjliga service till bostadsbolag och bostadssökande
Vi söker dig som är strukturerad, van att planera och disponera sin tid effektivt. Du trivs lika bra med att driva sitt eget arbeta framåt som att arbeta i en arbetsgrupp med teambaserat arbetssätt. Ytterligare arbetar du mot mål, levererar med hög kvalité och är noggrann i ditt sätt att hantera information och samtidigt kan vara effektiv och serviceinriktad i din kommunikation med kunder.
Dina kvalifikationer
- Avslutad gymnasieutbildning
- Aktuell erfarenhet av att arbeta med kunder i ett högt tempo och mot uppsatta mål
- Erfarenhet av att bemöta kundklagomål
- Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift
Det är meriterande om det finns kunskaper i flera språk. Det kan komma att ingå både ingående och utgående telefoni som arbetsuppgift.
Meriterande:
- Tidigare vana av kundkontakt (ex ge olika typer av besked)
- Tidigare handläggningserfarenhet (ex från Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen eller Skatteverket)
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson