OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker efter en handläggare för kundservice som kommer att vara ansvarig för att hantera både befintliga och nyinkomna brevreturer för vår stora kund. Uppgiften innebär att noggrant sortera returerna för att säkerställa korrekt vidarebefordran och säkerställa att rätt adresser är registrerade.
Krav
Vi vill gärna att du som söker rollen uppfyller följande krav:
-Tidigare erfarenhet av enklare administrativa arbetsuppgifter och en förmåga att arbeta mot uppsatta mål.
-Erfarenhet av att använda datorer.
-Du trivs med att arbeta strukturerat och noggrant.
-Du har en positiv inställning och är en bra lagspelare som är lyhörd och prestigelös.
-Du bör vara målinriktad och ha en stark drivkraft.
Tillträde och ansökan
Startdatum: ASAP/2023-11-10
Slutdatum: 2024-03-31
Sista ansökningsdagen: snarast
Ort: Stockholm
Kontaktperson: +46 790 062 711
Urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.