Handläggare Sundsvall

Handläggare Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en social och driven person som brinner för att ge god service? Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt i telefon samt administration? Trivs du dessutom i roller där du får arbeta utifrån givna regler och riktlinjer? 
 
Vi söker nu 15 handläggare till en attraktiv myndighet i centrala Sundsvall.
 
Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer att ha kundkontakt där du svarar på frågor och ger information om ärenden. Dialogen sker i daglig kontakt via telefon samt andra kanaler på både svenska och engelska.


Arbetet som handläggare innebär att:
Sätta sig in i riktlinjer, lagar och regler
Granska och registrera inkomna handlingar
Analysera och fatta beslut
Övrig tillhörande administration som t.ex. postöppning

Du kommer att få utbildning/introduktion under ca 3 veckor i samband med att du startar ditt uppdrag.

Arbetstider
Heltid med start 2021-03-15 t.o.m. 2021-08-31. 
Arbetstid: Dagtid, måndag-fredag 8.00-17.00.

Kvalifikationer
Här behöver du trivas med att prata med kunder i telefon. Du arbetar självständigt och lösningsfokuserat samt är bekväm i att fatta egna beslut. Du tar egna initiativ och arbetar effektivt mot uppsatta mål. 
 
Du behöver även: 
Gymnasieutbildning
Goda datakunskaper och vana att hantera flera administrativa system
God svenska och engelska i både tal och skrift
Vara serviceinriktad, kommunikativ och lyhörd
Ha förmåga att arbeta strukturerat
Vara flexibel i arbetssätt och uppgifter 
Ha god samarbetsförmåga

Du håller en god språklig nivå, är kundfokuserad och bra på att prata med olika människor och svara på frågor kopplade till dina ärenden. Är du dessutom kundfokuserad och ansvarstagande? Då kommer du att trivas i detta uppdrag.
                                                                                                              
Det är meriterande om du tidigare har arbetat med service och kundkontakter.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
Ett (1) års erfarenhet från liknande uppgifter.

Ansökan
Ansök senast 2021-02-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Ingela Gulliksson, ingela.gulliksson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 15 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


20 november 2024

Servicetekniker

20 november 2024

Koordinator till Almega i Göteborg

Koordinator till Almega i Göteborg

18 november 2024