OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PayEx Group är en privatägd koncern med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten 1972 har vi drivit utvecklingen inom vår bransch och är idag nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och för fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura och reskontrahantering, inkasso och kredithantering.
Är du intresserad av en utmanande roll som Handläggare i kundgruppen? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu Handläggare till PayEx team som hanterar några av våra största kunder. Kunderna har tjänsterna faktura- och reskontraservice. En person som kan sköta faktureringar och debiteringar och vara kundens första kontakt i den dagliga produktionen kopplat till det.
Om teamet – Vårt uppdrag
Teamet består av 21 medarbetare fördelat på 17 handläggare, 2 Systemspecialister, 1 Leveransspecialist och 1 Team Manager. Teamet hanterar förutom faktura- och reskontraservice tjänsterna även kundernas hela flöde från fakturering till uppföljning av reskontra.
Din roll
Ditt arbete handlar om att\xA0ha daglig kontakt med kunder via telefon och mail. Du ansvarar för\xA0faktureringsprocessen för teamets kunder, samt reskontran, debitering och\xA0statistik. Du driver även utveckling relaterat till kunderna och\xA0säkerställer att vi upprätthåller avtalad SLA inom faktureringen. Du arbetar tätt\xA0tillsammans med övriga kollegor i arbetsgruppen (totalt 6 stycken) och ni jobbar\xA0som ett team. Du har även nära kontakt med våra säljare på PayEx kring\xA0avtal och upplägg utav kunderna.
Din kompetens
Vi söker dig som har\xA0erfarenhet av kund eller motsvarande tjänst. Du är noggrann, analytisk, handlingskraftig, har ett intresse för system\xA0och är ansvarsfull. Du gillar högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar. Rollen ställer höga krav\xA0på att du är serviceinriktad, självständig, affärsmässig och handlingskraftig samt att du drivs av ett starkt kundfokus och\xA0kvalitetstänk. Du har god förmåga att kommunicera både\xA0skriftligt och muntligt både på svenska och engelska. Du står för och arbetar utefter våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och\xA0Honesty. Meriterande\xA0om du har erfarenhet av att arbeta med långsiktiga affärsrelationer och\xA0leverantörssamarbeten. Du\xA0är en person som vill ge det lilla extra och förstår vikten av att ge kunderna den bästa servicen. Du\xA0trivs att arbeta med problemlösning och upplever glädje i att ge ett\xA0professionellt och trevligt bemötande i alla lägen. Du\xA0arbetar tätt tillsammans med övriga kollegor i arbetsgruppen samt övriga teamet och ni stöttar varandra i arbetet.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Ansökan
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 16-05-08.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
\xA0
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53