Handläggare Team Omni Channel

Arbetsbeskrivning

PayEx Group är en av nordens främsta experter på betalningar. Det har vi blivit tack vare vårt breda produktutbud, vår gedigna kunskap och kompetens. Vi är en privatägd koncern som startades 1972 med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Våra värderingar är service, ärlighet, kunskap och innovation. Vi ligger i ständig framkant med utveckling av innovativa produkter och tjänster till nytta för våra kunder. Det är därför vi behåller vår plats som experter inom betalningar på alla plattformar, oavsett om det rör sig om fysisk butik eller digital handel.

Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating, billing, fakturering, reskontrahantering, inkasso- och kredithantering.
Genom att göra det vi är bäst på frigör vi tid för våra kunder så de kan göra det de är bäst på!


Är du intresserad av en utmanande roll som Handläggare med stort fokus på intern kontroll och kvalitét? Drivs du av att arbeta i grupp där ni tillsammans skapar den bästa leveransen för våra kunder?

Då kan detta vara rollen för dig!

Om teamets uppdrag

Teamet består av 16 medarbetare fördelat på specialistroller och två arbetsgrupper, Administrativ kundgrupp med inriktning ekonomi och teknisk kundsupport.

Vårt uppdrag är att hantera våra kunders leverans inom tjänsterna eHandel, Mobila betalningar, POSPay och Value added Services.

Vi strävar efter att hela tiden utveckla och förbättra arbetssätten och tjänsterna. Tillsammans med våra kunder utvecklas vi.

Din roll

Vi söker dig som vill arbeta med administrativa uppgifter som består av bland annat bokföring, avstämningar, utredningar, kontroll av debitering och kostnader. Du ansvarar för redovisning, utbetalning och debitering för PayEx kunder. Du driver förbättringar för teamets uppdrag för att säkra kvalitén. Du driver också utveckling relaterat till kunderna och säkerställer att vi upprätthåller avtalad SLA. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor i arbetsgruppen och i vissa uppdrag självständigt.
Din kompetens

Du är noggrann, analytisk, ansvarsfull och strukturerad. Du är bra på att kommunicera, arbeta självständigt och i grupp samt trivs med ett högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar. Du har intresse av bokföring. Du har förmåga att koordinera arbetet, både internt och externt, du tycker om att vara ”spindeln i nätet”. Det är viktigt att du kan se till helheten i leveransen. Rollen ställer höga krav på att du är flexibel, serviceinriktad och självständig. Du förstår och kan hantera affärsmässiga relationer och drivs av ett starkt kundfokus och kvalitetstänk. Du har god förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt både på svenska och engelska. Du står för och arbetar utefter våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Du som person

Du är en person som vill ge det lilla extra och förstår vikten av att ge kunderna den bästa servicen. Du trivs med att arbeta med utredningar och säkra kvalité. Du tycker om att arbeta tätt tillsammans med kollegor i arbetsgruppen och förstår vikten av samarbete och vinningen av att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Vi är ett entreprenörsbolag och därför är det viktigt att du gillar högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar.
Meriterande

Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Examen i relevant utbildning på universitet eller högskola.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Customer Operations - vårt uppdrag

Customer Operations består av ca 220 medarbetare som finns i PayEx alla länder. Vår kundleverans är till PayEx alla kunder för PayEx alla tjänster.

Customer Operations är indelat i 4 enheter som var och en för sig ansvarar för hela Levereraprocessen inom sina ”produktområden”. Utöver dessa 4 enheter finns det två funktioner som ansvarar för planering och kontroll (Plan & Control) samt verksamhetsutveckling (Develop).

Customer Operations uppdrag är att:

Säkerställa en kundleverans som är i enlighet med ingångna avtal och SLA Ansvara för huvudprocessen Leverera - från kundavtal till betald leverans Vara proaktiva i produkt-, kund- och processutveckling i nära samarbete med Sales, Product och IT Säkerställa att leverans och utveckling sker i enlighet med marknadens krav på operationell effektivitet, kvalitet och service
Ansökan

Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 16-10-30.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PayEx Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enl.ök
  • Heltid Tillsvidare som föregås av 6 månaders provanställning
  • Publicerat: 14 oktober 2016

Besöksadress

S:t Hansplan 1
None

Postadress

S:t Hansplan 1
Visby, 62188

Liknande jobb


21 november 2024