Handläggare till Aimo Park i Uppsala

Handläggare till Aimo Park i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Beskrivs du som en lugn och pedagogisk själ med ett högt tålamod, samt med en servicekänsla utöver det vanliga? I rollen som handläggare hos Aimo Park får du ge uttryck för ditt noggranna och analytiska arbetssätt i kombination av en vardag full av kundmöten. Missa inte chansen, sök redan idag!

OM FÖRETAGET

Under 2019 förvärvade Sumitomo Corporation Q-Parks svenska verksamhet och bildade Aimo Park som därmed blev Nordens ledande parkeringsbolag.

Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj men är nu garanterat fritt från sjölejon.

OM TJÄNSTEN

Vi på Workz söker nu en handläggare till Aimo Park. Du kommer att tillhöra Aimo Parks servicecenter och den enhet som kallas Överklagan. Teamet består idag av ca 10 personer som alla jobbar tätt tillsammans.

Som handläggare är dina främsta arbetsuppgifter att hantera och handlägga ärenden gällande överklagan av kontrollavgifter (p-böter) via telefon och mejl. Du kommer att kommunicera beslut och säkerställa gentemot kund att de förstår varför de fått en kontrollavgift, samt vidare informera om vilka generella parkeringsregler samt vilka lagar som tillämpats vid beslutet. Du säkerställer även att såväl kund som uppdragsgivare upplever att deras ärenden hanteras på ett kompetent och professionellt sätt.

Varje handläggare blir tilldelad ett eget geografiskt ansvarsområde, här ansvarar du för samtliga ärenden samt sköter all kontakt med tillhörande driftchef för området.

Utöver ovanstående uppgifter uppmuntrar Aimo Park även till kreativitet och nytänkande och ser därför att du gärna aktivt deltar i arbetet med att ständigt utveckla och förbättra avdelningens rutiner och processer.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är lugn och trygg i kundmötet samt är van att hantera olika människor och se till deras specifika behov. Du har en naturlig servicekänsla och kan bemöta kunderna på ett pedagogiskt och tålmodigt sätt. Då många av arbetsuppgifterna är av komplex karaktär krävs ett noggrant och strukturerat arbetssätt, det är viktigt att varje ärende hanteras korrekt redan från start.

Även om varje handläggare har sitt eget ansvarsområde kommer ni att ha ett nära samarbete inom avdelningen och vi ser därför att du trivs och motiveras av att jobba tätt i grupp.

Vi ser gärna att du har jobbat med servicebemötande via telefon sedan tidigare, dock är det inget krav.

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Har en god datorvana
• Har några års arbetslivserfarenhet

VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig.

PRAKTISK INFORMATION

Start:Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Placering: Uppsala
Arbetstider: mån-fre mellan 08:00 – 16:30
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

KONTAKT

För mer information om tjänsten eller vår process kontakta rekrytering@workz.se . Om du anger ditt telefonnummer kontaktar vi dig. Ange gärna "Ang. kundservice inom bilindustrin" i rubriken.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024