Handläggare till Alforts Kundservice

Arbetsbeskrivning

Kundfokus och engagemang!

Får du också en positiv känsla av dom orden? Är det en drivkraft för dig att få hjälpa andra människor? Då ska du söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos oss.

Just nu söker vi kundservicepersonal till Alfort. Tjänsten är på heltid med start omgående. Tjänsten innebär att du tar emot samtal, mail och förfrågningar från återförsäljare och konsumenter.

Du hjälper dem bland annat med orderhantering och produkt- och leveransfrågor.

Rollen innebär även kontakt internt med sälj-, logistik-, marknad och ekonomiavdelningen.

Arbetstiderna är vardagar 08:00-16:40.

Vad krävs av mig?

Här handlar det om att vara ansiktet utåt och representera ett helt företag, därför är din inställning och personlighet dina viktigaste kompetenser.

• Har jag en öppen attityd och ser positivt på förslag och förändringar?
• Är jag flexibel och tar eget initiativ till utveckling?
• Är jag lyhörd och prioriterar kunden?
• Agerar jag utifrån att alla kunder är värdefulla?


Om detta stämmer in på dig så kräver vi bara att du är dig själv på jobbet.

Formella krav

• Gymnasiekompetens
• Systemvana och teknisk förståelse
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Meriterande om du tidigare arbetet i Excel


Vilka är Alfort?

Alfort startade 1906 och var från början en färgleverantör och fabrikant. Idag driver och utvecklar Alfort egna varumärken för hus, hem och trädgård. Exempel på dessa är Mäster, Arena och Nitor.

Vilka är Workz?

Vi är ett drivet företag som specialiserat oss på bemanning inom kundservice runtom i Stor-Stockholm. För att ständigt kunna garantera våra kunder den bästa servicen är vi måna om att våra medarbetare har alla förutsättningar de behöver för att göra ett bra jobb. Detta ser vi till genom löpande utbildning, uppföljning och coaching.

Det låter intressant, hur ansöker jag?

Första steget är att registrera ditt CV och göra vårt servicetest på www.workz.se, sen hör vi av oss.

Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08- 22 45 22.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 20 maj 2017

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024