OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bolagsverket skapar goda förutsättningar för näringslivet och vill ge företagssamma människor möjlighet att förverkliga sina drömmar. Det ska gå snabbt, blir rätt och vara enkelt att starta och driva företag. Vi möter utvecklingen i samhället med moderna tjänster och vår värdegrund är kompetens, engagemang och kundnytta.
Vi finns i Sundsvall och är drygt 550 anställda. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en god arbetsmiljö som kännetecknas av respekt för allas lika värde.
Vi erbjuder ett arbete i en dynamisk miljö med utmanande arbetsuppgifter, ansvar och tid att leva.
- Jobba hos oss!
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker två handläggare till årsredovisningsenheten.
Arbetet består främst av att kontrollera och registrera årsredovisningar, fatta beslut i förseningsavgiftsärenden, men även handläggning av andra ärendetyper inom enhetens uppdrag förekommer.
Du ska ingå i enhetens telefonbemanning för att svara på frågor och informera kunderna när det gäller enhetens ärendetyper.
KVALIFIKATIONER
Vi vill att du som söker ska
• ha som lägst 3-årigt gymnasium och arbetslivserfarenhet från liknande verksamhet.
• ha erfarenhet av kvalificerad rådgivning
• du kan formulera och uttrycka dig bra, såväl i tal och skrift, både på svenska och engelska
Som person är du strukturerad, kan fatta egna beslut och har god samarbetsförmåga. Du ska kunna arbeta målinriktat, fokuserat och ta ansvar när det gäller dina egna och verksamhetens mål. Det är därför viktigt att du tar egna initiativ, är serviceinriktad och har personlig mognad.
Vi kommer att lägga stor vikt av dina personliga egenskaper.
ÖVRIGT
Vi undanber oss erbjudande om annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sektionschef Elisabet Nilsson
Sektionschef Malin Staaf
060-18 41 29