Handläggare till avdelning inom objektsfinansiering

Arbetsbeskrivning

Har du nyligen tagit examen från högskola eller universitet, och vill få möjligheten att komma in på ett välkänt finansbolag? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig!


Om tjänsten
Vår kund är en av de ledande aktörerna när det gäller bilfinansiering i Norden. Vi söker nu en handläggare till Leverantörssupporten. Gruppen svarar för en kompetent och effektiv service med hög tillgänglighet till sina bilåterförsäljare och leverantörer. För att kunna möta en fortsatt ökad efterfrågan från sina kunder vill de nu förstärka supporten med en handlingskraftig och ansvarstagande medarbetare som har förmågan att skapa förtroende och som är en duktig administratör.


Vår kund sitter i inbjudande lokaler i hjärtat av Stockholm.


Arbetsuppgifter

- Granskning och utbetalning av avtal.

- Daglig kontakt med våra återförsäljare och leverantörer via telefon och mail.

- Överlåtelser

- Övrig administration

- Support till vår säljkår på fältet


Bakgrund
Vi söker en glad, ordningsam och noggrann person som har förmågan att skapa förtroende, arbeta affärsmässigt samt leverera förstklassig service.


Du har intresse för administration, detaljer och är lösnings- och möjlighetsorienterad. Du har troligtvis nyligen avslutat en akademisk utbildning, gärna inom ekonomiområdet. Erfarenhet av administration från bank eller från finansbolag är mycket meriterande. Du är initiativrik, trivs i ett högt tempo och är en lagspelare inriktad på det gemensamma resultatet.


Övrigt
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Tjänsten startar omgående och pågår inledningsvis till 2018-06-30. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast, då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på telefon 076-647 16

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 3 januari 2018

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024