Handläggare till avropsfunktionen för bemanningstjänster

Handläggare till avropsfunktionen för bemanningstjänster

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och bra på att kommunicera och skapa goda relationer? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som handläggare vid avropsfunktionen för bemanningstjänster gällande inhyrd vårdpersonal.

Avropsfunktionen ingår i enheten Inköp och upphandling som är organiserad under ekonomiavdelningen. Enheten ansvarar för att stödja regionens verksamheter i inköps- och upphandlingsfrågor och med avrop från befintliga avtal gällande bemanningstjänster för läkare och legitimerade sjuksköterskor. Enheten består av personer med olika bakgrund och med olika kompetensprofil. Vår kultur präglas av lärande där vi delar med oss av erfarenheter och utvecklas tillsammans. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö, flextid och möjlighet till friskvård.

ARBETSUPPGIFTER
Arbetet som handläggare är ett administrativt arbete där du tillsammans med dina kollegor på avropsfunktionen servar regionens verksamheter med försörjning av inhyrd vårdpersonal. Arbetet innebär i huvudsak att utifrån verksamheternas behov avropa/beställa från avtalade leverantörer och att granska fakturor avseende bemanningstjänster. I avropsfunktionens uppdrag ingår även att löpande informera och utbilda beställande verksamheter.
Du arbetar med datorn som ditt främsta arbetsverktyg och kommunicerar med verksamheter och leverantörer både digitalt och via telefon. Arbetets karaktär gör att du behöver hantera olika uppgifter parallellt i olika datasystem, stundtals i ett högt tempo. Du behöver kunna hantera olika typer av situationer och bemöta olika människor.
Arbetet kräver ett flexibelt, strategiskt sätt och en hög grad av servicekänsla.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning och god erfarenhet av arbete inom administration och service. Som person är du noggrann och tar ett stort ansvar för uppdragets genomförande. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.
Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, samt förmåga att uttrycka dig på ett enkelt och tydligt sätt. Som person är du trygg, positiv och ser lösningar istället för problem. Att du har mycket goda kunskaper i MS Office är en förutsättning.
Vidare är du också uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse och en vilja att hjälpa andra. För att du och vi ska trivas tillsammans lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Vill du veta mer om jobbet är du varmt välkommen att höra av dig till oss.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Verksamhetschef Anna-Karin Nilsson
0687-166 52
Chef för Centrala elevhälsan Bergs kommun Ulla H Gustavsson
0687-161 00
Enhetschef Mia Ajax
063-153507
Enhetschef Pernilla Johansson
063-155444
Medicinskt ledningsansvarig läkare Anna-Karin Roos
063-153000 (sökn via vx)
Enhetschef Åsa Torbjörnsson
063-14 20 27 alt 072-5662360
Personalkonsult Karin Engnér
063-154442
Personalkonsult Jonas Holmgren
063-147628
Personalkonsult Ingrid Larsson
063-147594, 076-5258387
Personalkonsult Siv Wahlström
063-147651

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Region Jämtland Härjedalen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2022
  • Ansök senast: 27 september 2022

Besöksadress

Kyrkgatan 12 83127 Östersund
None

Postadress

Box 654
Östersund, 83127

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024