OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Då kan detta vara rollen för dig. Just nu söker en av världens största biltillverkare en handläggare.
Konsultuppdraget är med placering i Södertälje, möjlighet till distansarbete och flex finns. Uppdraget pågår i 6 månader med stor möjlighet till förlängning. Är du intresserad? Välkommen att skicka in din ansökan!
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som handläggare hos Biltillverkaren får du möjlighet till att lära dig utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna består av att besvara frågor och supportera våra kunder via telefon, mail och chatt. Utöver detta består arbetet av handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor m.m.
Vem är du?
Vi söker dig med minst gymnasieexamen samt erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration samt har goda datakunskaper. Du har också god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska.
Personliga egenskaper:
• Noggrann, flexibel och kommunikativ
• Lösningsfokuserad
• Samarbetsförmåga
• Lättlärd
• Ansvarstagande
• Självgående
• Strukturerade/organiserad
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson