OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som handläggare kommer du att ansvara för att besvara frågor från kunder via telefon och mail. Kunderna utgörs av annat privatpersoner, företag och återförsäljare inom bilbranschen. Du kommer även att ansvara för det administrativa arbetet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta administration av serviceavtal, telefonsupport och mailkontakt med återförsäljare samt intern personal och utveckla servicetjänster och processer. Eftersom företaget är verksamma inom bilbranschen är det meriterande med erfarenhet eller intresse av fordon.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av kundservice eller administration (gärna servicerådgivare eller liknande)
Har en gymnasieutbildning, högskoleutbildning är meriterande
Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Kunskap eller erfarenhet av bilbranschen, finansiering, arbete som servicerådgivare eller servicemarknad är meriterande
Dina personliga egenskaper
Flexibel, noggrann och kommunikativ
Serviceinriktad med administrativ kompetens
Förmåga att prioritera och genomföra
Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till kunderna
Samarbetsförmåga
Plats: Södertälje.
Tjänsten är heltid på 6-12 månader med start enligt överenskommelse.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-12-04, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se