OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som handläggare kommer du att lära dig utvecklande och varierande arbetsuppgifter inom administration och bilbranschen!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta: Avrop och aktivering av nya bilavtal
Avslut av avtal, skapande av lösenofferter
Skadedebiteringar, bestridanden och frågor rörande testprotokoll
Kontering av leverantörsfakturor samt kontakt med dessa
Hantering av förfallna fodringar, besiktningskallelser, filkörningar
Fakturering och förberedande uppgifter
Vi söker dig som: Har erfarenhet av administrativt arbete
Har en gymnasieutbildning, högskoleutbildning är meriterande
Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Kunskap eller erfarenhet av bilfinansiering eller biladministration är meriterande
Dina personliga egenskaper Flexibel, noggrann och kommunikativ
Serviceinriktad med administrativ kompetens
Förmåga att prioritera och genomföra
Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till kunderna
Samarbetsförmåga
Lättlärd
Ansvarstagande
Självgående
Lösningsfokuserad
Strukturerad
Plats: Södertälje.
Tjänsten är heltid med start omgående. Uppdraget sträcker sig till och med 30 april 2021.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-12-11, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se