OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du både serviceinriktad och tycker om att arbeta administrativt i en varierande roll? Då är denna tjänst för dig!
I rollen som handläggare kommer du att arbeta varierande med både kundservice och administration inom bilbranschen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta: Administration och support av finansavtal mot företagskunder
Telefon och mailkontakt med slutkunder, externa återförsäljare, samt övrig intern personal
Aktivering, kontraktsändring samt avslut av finansavtal
Hantering av backlogg, avsluts- och fellistor
Uppföljning, utredning och korrigering av finansavtal
Hantering och skapande av lösenofferter
Utbetalning och bokning av kredit/debet fakturor
Administration av överlåtelser mellan bolag samt hantering av fusioner.
Hantering av leasingspärrar och ägarbyten
Vi söker dig som: Har erfarenhet av serviceyrke och administrativt arbete
Har en gymnasieutbildning
Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Kunskap eller erfarenhet av kundservice, finansiering, eller tidigare arbete som servicerådgivare och eller servicemarknad är meriterande.
Dina personliga egenskaper Flexibel, noggrann och kommunikativ
Serviceinriktad med administrativ kompetens
Förmåga att prioritera och genomföra
Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till kunderna
Samarbetsförmåga
Lättlärd
Ansvarstagande
Självgående
Lösningsfokuserad
Strukturerad
Plats: Södertälje.
Arbetstider: Måndag - fredag 08:00-16:45 med 45 min lunch.
Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse. Uppdraget sträcker sig 6 månader med chans till förlängning.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se