Handläggare till Business Processing hos vår kund i Umeå!

Handläggare till Business Processing hos vår kund i Umeå!

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Om företaget
Vill du ta nästa kliv i karriären och samtidigt arbeta med trevliga och kompetenta kollegor på ett av Umeås mest välkända företag? Vår kund söker nu avtalshandläggare till teamet Business Processing. Uppdragen är på heltid och beräknas starta omgående och löper minst 12 månader framöver. För rätt person finns mycket goda chanser till förlängning och anställning hos vår kund.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i det svenska teamet där du arbetar med service och support till externa samarbetspartners och interna kunder. Du agerar många gånger spindel i nätet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta hantering av hyres- och leasingavtal, ärendehantering via mail och telefon samt validering och support gentemot interna avdelningar och våra samarbetspartners.

Du kommer vara anställd som konsult hos Clockwork och som konsult hos Clockwork ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas.


Din profil
Vi tror att du har lägst gymnasiekompetens, har du någon ekonomisk inriktning eller påbyggnad på din utbildning är det en fördel. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom administration och kundservice. Har du dessutom erfarenhet av avtalshantering, leasing och B2B är det meriterande. Arbetet kräver att du har goda datakunskaper samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Som person är du en positiv, serviceinriktad och noggrann. Du har ett gott bemötande och känsla för service. Vidare har du en god samarbetsförmåga och är hjälpsam. Arbetstempot kan vara högt, så det är viktigt att du trivs i en sådan miljö.

Ett av våra mål är att ha branschens friskaste personal, därför erbjuder vi dig som konsult ett generöst friskvårdsbidrag. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad, och det är på goda relationer vi bygger hela vår verksamhet. Kan du identifiera dig som en av oss? Då är du varmt välkommen med din ansökan!


Ansökan
För frågor om tjänsten, kontakta konsultchef Jennifer Åström Gustafsson, via tfn; 0733-51 27 14 eller Elin Hilli via tfn: 0733-51 27 13. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra av dig! Sök tjänsten senast 2022-02-13 via www.clockworkpersonal.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Umeå AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024