OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som handläggare i vårt E-Commerce team på Customer Service. Trivs du i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter? Vill du ha ett utvecklande arbete där det finns mycket att lära sig? Inkom med din ansökan så snart som möjligt!
Vill du vara med på vår resa?
Vi lovar dig en arbetsplats med stort engagemang och högt tempo. Vi rekryterar nyfikna, drivna människor som får stort ansvar och frihet, för vi tror att det är så de bästa idéerna kommer fram. Att aktivt jobba med ledarskap, hållbarhet, jämställdhet och mångfald är en självklarhet. Vi är stolta över Resurs-andan som kännetecknas av samarbete, öppenhet och kundfokus.
Med tydliga värderingar som grund vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre tjänster för våra kunder. Det ska vara kul och utvecklande att komma till jobbet!
Vad kommer du att arbeta med?
Inom Customer Service jobbar vi med både inkommande och utgående telefoni, försäljning av våra produkter via inkommande telefoni, Hantering av kreditansökningar via e-handel, mailhantering, bedrägerikontroll, kreditgivning till företag och privatpersoner.
Övriga arbetsuppgifter som ingår i rollen som Handläggare på E-Commerce är:
• Administration kring butiker och ombud
• Bedrägerikontroller av E-handelsköp
• Upplägg av och utbildning till nya kedjor och partners
• Support via telefon, mail och chat till bl.a. butik, ombud och säljare kring våra produkter, upplägg och system
• Post- och mailhantering
Kundservice är precis som i andra team inom Customer Service ett viktigt inslag i arbetet och vi ser gärna att du är intresserad av försäljning och bidrar till den utveckling inom området som vi påbörjat. Arbetet är varierande och teamkänslan är viktig då vi är beroende av varandra i vår vardag. Vi jobbar mot budgetuppfyllnad och dagliga deadlines.
Vem är du?
Vi söker dig med hög arbetskapacitet och en positiv inställning. Du är noggrann och har ett genuint intresse för interaktion med kunder. Givetvis har du känsla för god service och hög kvalitet. Du är självgående men du måste även vara en god lagspelare då ett tätt samarbete med kollegorna är en förutsättning för att vi som grupp ska kunna leverera resultat med hög kvalitet. Du är även proaktiv och nytänkande och den som bidrar till utvecklingen av avdelningen och våra processer. Att du är flexibel och gillar att arbeta i ett tillväxtorienterat företag med högt tempo och snabba beslut är en självklarhet!
Vill du vara med på vår framgångsresa? Ansök idag!
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast!
Övrig information:
Tillträde: Enligt överenskommelse
Anställningsgrad: Heltid
Plats: Helsingborg
#RB
Om Resurs
Resurs Holding (Resurs), som verkar genom dotterbolagen Resurs Bank och Solid Försäkring, är ledande inom retail finance i Norden och erbjuder betallösningar, konsumentlån och nischade försäkringsprodukter. Resurs Bank har sedan starten 1977 etablerat sig som en ledande partner för säljdrivande betal- och lojalitetslösningar för butik och e-handel och därigenom har Resurs byggt en kundbas på cirka 6,2 miljoner privatkunder i Norden. Resurs Bank har sedan 2001 bankoktroj och står under tillsyn av Finansinspektionen. Resurskoncernen har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Vid utgången av det andra kvartalet 2020 uppgick antalet anställda till 800 personer och låneboken till 30.9 miljarder SEK. Resurs är noterat på Nasdaq Stockholm.
Kontaktpersoner på detta företaget
PernillaKlein, Marknadsutvecklare
PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044