Handläggare till företag i Södertälje

Handläggare till företag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med kundservice och kombinera det med administrativt arbete? Har du ett intresse av bilbranschen? Då är denna tjänst för dig!

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor och supportera kunder över telefon, mail och chatt. Utöver detta består arbetet av handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor m.m.

Kvalifikationer
För tjänsten krävs minst gymnasieexamen. Du har kunskap av att arbeta med kundservice och administration. Vi ser gärna att du har ett intresse eller erfarenhet från bilbranschen. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda systemkunskaper.

Personliga egenskaper Noggrann, flexibel och kommunikativ
Lösningsfokuserad och samarbetsvillig
Lättlärd och ansvarstagande
Självgående och strukturerad
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!


Plats: Södertälje

Tjänsten är på heltid under kontorstider, med start i mitten av augusti 2021.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Stjernström på carina.stjernstrom@barona.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2021
  • Ansök senast: 9 augusti 2021

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024