OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lejonet & Partners är en koncern med olika helägda varumärken. Tillsammans omsätter företaget ca 50 mkr per år och har ca 140 anställda medarbetare, och specialister, där ledarspecialistföretaget Affektor Utveckling AB och Hyr-Chef och organisationsspecialisten Veteranklubben AB hör till de mest välrenommerade aktörerna med AAA-rating. Lejonet & Partners arbetar med högt ställda kvalitetskrav på verksamheten och mot en stadig etisk kompass. Vi lämnar alltid garantier för utfört arbete.
Arbetsbeskrivning
Lejonet & Partners AB befinner sig i en ny implementeringsfas inom ett nytt affärsområde. Vi söker nu personer till ett flertal handläggartjänster, främst inom socialförvaltningens, Individ och familjeomsorg. Uppdragen är olika långa och kan ske på olika nivåer i förvaltningarna. Uppdragsgivarna ställer höga krav och det är viktigt för oss att leverera bra resultat. Som konsult är du en viktig del i att garantera detta resultat.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är socionom med erfarenhet från kommunal socialtjänst. Minst två års erfarenhet krävs, gärna kunskap i BBIC. Initiativförmåga samt vana att arbeta självständigt är ett grundkrav. Det är av stor vikt med erfarenhet av dokumentation och datorvana. Du sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter och anpassar dig till nya miljöer.
Du som söker den här tjänsten letar efter nya spännande utmaningar och tycker om att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Vi söker dig som är positiv, noggrann och flexibel. Du är en driven person med känsla för service och som även kan bidra med nya intressanta idéer till att utveckla företaget vidare.
Körkort och även tillgång till egen bil är ett krav.
Anställningsvillkor
Vi erbjuder ett roligt, spännande och utvecklande arbete med bra lön och andra förmåner. Vi erbjuder både jobb på del samt heltid. Vid deltidsarbete kommer vi överens om antal timmar efter dina önskemål.
Även personer som kan göra enstaka utredningar vid sidan av sin ordinarie tjänst eller personer som gått i pension och vill fortsätta arbeta lite extra är välkomna hos oss. Vi erbjuder möjlighet att arbeta hemifrån samt givetvis hos våra uppdragsgivare.
Intervjuer kommer ske fortlöpande och vi har en förhoppning om en snabb tillsättning så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor kring rekryteringen är du välkommen att höra av dig till Peter Hansson på 076-3189382
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Ölander
040-6315131
Ann Myhrman
0706054066
Camilla Ölander
040-631 51 31
Bemanningsansvarig Carolina Hansson
070-8513509
Konsultkoordinator Louise Magnusson
0708-799431
Rekryteringsansvarig Jessica Tollstoy
0763-47 95 00
KAM Ann Wermelin
0763295120
Verksamhetschef Ann Winsborn
0763-089951
Bemanningsansvarig Carolina Hansson
carolina.hansson@lejonetpartners.se
Försäljningschef Christer Lidheimer
070-852 90 97