Handläggare till Internationellt bolag

Handläggare till Internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Vår kund är i behov av en konsult för uppdrag på heltid i 6–12 månader.

Arbetsuppgifterna består av att hjälpa deras kunder över telefon och mail gällande administrationen av deras fordonspark. Frågorna kan röra exempelvis förmånsvärden, rapporter och assistans i kundens webbportal.

Utöver support så ingår även implementation av nya kunder. Det innebär bland annat informationsinhämtning såsom kontoplaner, fakturastruktur och beställning av filialnummer.


Mer om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av:
· Administration av avtal
· Telefon- och mailsupport till bilansvariga, löneadministratörer och ekonomipersonal
· Mailkontakt med övrig intern personal
· Skapa och administrera rapportprenumerationer
· Skapa och utreda löneunderlag
· Informationsinhämtning och administration gällande implementation av ny kund
· Telefon- och mailkontakt med försäkringsbolag
· Telefon- och mailkontakt med andra leasingbolag


Din profil
Vi söker någon som har minst gymnasieexamen och erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration.

Erfarenhet av bilfinansiering eller tidigare arbete inom biladministration är meriterande.
God kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Även goda datorkunskaper krävs och då främst Excel.

Din personlighet är:
· Noggrann, flexibel och kommunikativ
· Serviceinriktad med en administrativ kompetens.
· Förmåga att prioritera och genomföra
· Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till våra kunder
· Samarbetsförmåga
· Lösningsfokuserad
· Lättlärd
· Ansvarstagande
· Självgående
· Strukturerade/organiserad


Ansökan
Välkommen att ansökan genom att följa länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2021
  • Ansök senast: 29 oktober 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024