OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Handläggare kommer du att arbeta med att bokföra och registrera rekvisitioner för utbetalning via ekonomisystemet UNIT4 ERP. I tjänsten ingår att i övrigt vara behjälplig med gruppens arbetsuppgifter gällande utbetalningar, bidragsansökningar och -återrapporteringar samt registrering av ärenden i ärendehanteringssystemet Platina.
I din roll som Handläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Bokföra och registera rekvisitioner
- Hantera utbetalningar, bidragsansökningar och årsrapporteringar
- Registrering av ärenden i ärendehanteringssystem
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Handläggare är ett konsultuppdrag på heltid med start 19 augusti och beräknas pågå t om 1 mars 2025.
Arbetet genomförs på plats på Kammarkollegiets huvudkontor på Slottsbacken 6 i Stockholm, med vissa möjligheter till arbete på distans.
Krav för tjänsten:
- Gymnasieexamen
- Två (2) års arbetslivserfarenhet med ekonomiadministrativa uppgifter.
- Goda kunskaper i Adobe Reader och Microsoft Excel.
- Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift.
- Kunna redovisa minst ett (1) referensuppdrag som har genomförts inom motsvarande område.
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda.
Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
Meriterande för tjänsten:
- Erfarenhet av ekonomisystemet Unit4 ERP / Agresso.
- Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Platina.
- Erfarenhet av leverantörsreskontra.
Om dig
Vi söker en noggrann och strukturerad handläggare som kan säkerställa korrekt hantering av finansiell information. Du bör ha goda kommunikationsfärdigheter i svenska, både i tal och skrift, och kunna arbeta självständigt samt förmågan att samarbeta med dina kollegor
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Sista ansökningsdag 26/6.
Kammarkollegiet
Adecco är stolt leverantör till Kammarkollegiet inom ramavtalen för bemanning av kontorspersonal samt rekrytering av kontorspersonal och chefer i hela Sverige.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. anki.arnquist@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147