Handläggare till Klarna Disputes på CYPERN! Inklusive flyttpaket!

Handläggare till Klarna Disputes på CYPERN! Inklusive flyttpaket!

Arbetsbeskrivning

Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både professionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi erbjuder flyttpaket vilket innebär att vi hjälper till med boende och flygersättning. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
Huvudsyftet som tvistombud är att reda ut konflikter som kan uppstå mellan kunderna och de olika handlarna som använder Klarna som betalningsalternativ.
Dessa konflikter kan handla om varor som inte har levererats ännu, returer, varor som är felaktiga, felaktiga fakturor osv.
Tvisteavdelningen samlar in bevis från båda delarna av konflikten för att reda ut dem så rättvist som möjligt för alla inblandade parter.
Att arbeta offline och svara på mail via ett biljettsystem (Freshdesk) är den huvudsakliga kanalen som används, men det finns även utgående samtal som 1:a linjen eskalerar som återuppringningar när en kund specifikt vill prata i telefon med en agent som arbetar inom tvisteavdelningen.
Det finns också tillfällen eller situationer då tvisteavdelningen tillfälligt kan arbeta med andra LOB:s, till exempel om hjälp behövs på 1:a linjen eller andra omständigheter.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 8.00-22.00 samt 10:00-17:00 lördag-söndag, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, och motiveras av att hjälpa kunder. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön och fördelaktigt bonussystem.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

Foundever Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 600 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag, för intresset är stort och tjänsterna fylls snabbt. Rekryteringen sker löpande och vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foundever Cyprus
  • 15 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2023
  • Ansök senast: 25 maj 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024