Handläggare till kontaktcenter för omgående start

Handläggare till kontaktcenter för omgående start

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker dig som är en serviceinriktad handläggare som vill vara med och förstärka teamet på kontaktcenter. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult men arbetar ute hos kunden. Uppdraget beräknas starta i slutet av november och pågå fram sista februari, med möjlighet till förlängning.

Kontaktcentret svarar på frågor via mejl och telefon om alla kommunens verksamhetsområden och bidrar samtidigt till verksamhetsutveckling. Som handläggare kommer du att ha invånare och företagare i fokus. Arbetsuppgifterna är varierande och kan exempelvis innebära att informera om hur det går till att söka bygglov, försörjningsstöd eller val av skola. Du kommer ha ett nära samarbete med övriga kollegor och tillsammans att arbeta för att lösa de inkommande frågorna.



Din profil
Vi söker dig som har:
• Högskoleexamen eller motsvarande inom byggteknik, juridik, socialt arbete eller annat samhällsvetenskapligt område
• God datavana med förmåga att hantera flera olika IT-system
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande med ytterligare språkkunskaper

För att trivas med rollen behöver du ha en känsla för service och social kompetens. Du ha god samarbetsförmåga, kan dela med dig och ta emot feedback från andra, vilket är viktigt för företagets utveckling. Uppdraget kräver personlig mognad och flexibilitet. Du är strukturerad och har förmåga att prioritera. Du kommer dagligen att ställas inför många olika typer av frågor vilket kräver att du är initiativrik, nyfiken och motiveras av att se lösningar.

Du får gärna ha arbetslivserfarenhet från offentlig verksamhet och det är även en fördel med erfarenhet från någon form av servicearbete. För att klara arbetsuppgifterna på bästa sätt förväntar vi oss också att du är skicklig i informationssökning på internet. Kanske är du även en van användare av sociala medier.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum – Skicka därför in din ansökan redan idag! För mer frågor om uppdraget kontakta ansvarig rekryterare maria.fjellstrom@arenapersonal.com.

Vi erbjuder
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2020
  • Ansök senast: 19 november 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024