OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med att ge service och vägledning till stadens invånare? Gillar du att ge det lilla extra för att ge varje kund bästa möjliga möte? Nu söker vi på kontaktcenter en handläggare till vårt serviceinriktade team. Vi söker dig som vill ha ett sommarvikariat och arbeta 6 veckor i sommar och därefter fortsätta att extraarbeta som timanställd vid behov.
Kontaktcenter består av 37 kunniga och engagerade medarbetare. Som handläggare hos oss kommer du ingå i en svarsgrupp bestående av sju personer som arbetar med frågor kring bygglov, gator, parker, miljö- och hälsoskydd samt föreningar. Vi är en arbetsgrupp som lägger stor vikt vid att skapa och upprätthålla en positiv stämning på vår arbetsplats. För oss är det viktigt att ligga i framkant och ett exempel på det är att vi ofta ligger i toppen vid interna och externa servicemätningar.
Kontaktcenter ingår i förvaltningen servicepartner. Läs gärna mer på www.vasteras.se/servicepartner
ARBETSUPPGIFTER
Tillsammans med dina kollegor kommer du att svara på frågor, hjälpa personer vidare och ge vägledning till både interna och externa kontakter. Du kommer även att ta emot synpunkter och hantera ansökningar och anmälningar som kommer in. Arbetsuppgifterna utförs främst via telefon och dator men även via personliga möten i Stadshusentrén. Arbetstiderna är förlagda på dagtid och du går på ett fast schema.
Tjänsten innebär timanställning vid behov samt fast schema under sommaren 2016.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som drivs av att ge bra service och som gärna har kunskap och erfarenhet inom vår svarsgrupp. Vi tror att du har eller läser en högskoleutbildning som är relevant för tjänsten och att du har förmågan att hantera olika typer av system. För att lyckas i rollen behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, har du dessutom kunskap om andra språk och kulturer ser vi det som ett stort plus.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundkontakt och serviceinriktat arbete. I ditt bemötande är du inlyssnande och har en stark vilja och förmåga att hitta lösningar. Din styrka ligger i ditt sätt att kommunicera, du har en bra och tydlig samtalsteknik och du ser alltid till att budskap och förväntningar är klara. Du trivs som bäst när du får ta mycket eget ansvar och du har förmågan fokusera på rätt saker även i stressade situationer.
Vill du dela arbetsdagen med oss och vara en del av kontaktcenters framtida resa? Då ser vi fram emot din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Wäneskog
021-39 84 10
Vårdförbundet Mimmi Högblom
021-10 41 66
Rektor Annelie Aleson
021-39 77 21
Rektor Mats Jensen
021-39 47 01
Specialpedagog Kerstin Nilseng
021-39 37 34
Specialpedagog Ulla Brännström Alesson
021-39 34 21
Lärarförbundet Ernst Lindkvist
Verksamhetschef Leif Larsson
021-39 81 01
Frimanska vux Maivor Andreasson
021-39 97 24
Mälarakademin Ann-Sofie Tersmeden
021-39 98 06