Handläggare till kund i Gävle

Handläggare till kund i Gävle

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Till en av våra kunder i Gävle söker vi nu en handläggare till deras kundmottagning. I denna roll förmedlar och handlägger du ärenden och har kontakt med såväl företag som privatpersoner via telefon och mail, där du både gör utgående samtal och registrering av inkommande förfrågningar. Du kommer arbeta med flera regelverk och har förmågan att smidigt navigera mellan olika kundhanteringssystem. För att dina dagar ska rulla på så effektivt som möjligt är struktur och planering en viktig del av arbetsuppgifterna.

Din profil
Vi söker dig som har lätt att lära, är flexibel och anpassningsbar i arbetet. Din sociala kompetens och kommunikativa förmåga är god, då arbetet präglas av kontakt med både kunder och kollegor. Du kommer ingå i ett team av medarbetare där ni tillsammans arbetar mot uppsatta mål och därmed ser vi att du som person är målinriktad och trivs med att arbeta i en positiv och fartfylld grupp. Arbetet ställer även höga krav på analytisk förmåga och stresstålighet då du kommer arbeta med snäva deadlines.

Vi ser att du som söker tjänsten har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller ärendehantering samt administrativ erfarenhet.

Ansökan
Tjänsten är ett vikariat som startar omgående och pågår till och med oktober. Känner du att du har den erfarenhet och de personliga egenskaper vi söker? Tveka då inte att skicka in en ansökan! Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden, dock senast 2022-06-12. För vidare frågor kontakta gärna Simon Lindberg på telefon 073-351 27 99 eller simon.lindberg@clwork.se. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 12 juni 2022

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024