Handläggare till kund i Ronneby

Handläggare till kund i Ronneby

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har en god känsla för service och som har erfarenhet inom administration. Utöver det är du kommunikativ och bra på att samarbeta med andra människor. Stämmer detta in på dig och vill du utvecklas som Handläggare till vår kund i Ronneby? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval och tjänsten ska tillsättas omgående.

OM TJÄNSTEN
Som handläggare kommer du hantera nyteckning och ändring av befintliga avtal inom sparande och livförsäkring. Stort fokus för dig i rollen som handläggare är att du säkerställer en god service och en hög tillgänglighet till våra privatrådgivare.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och förväntas pågå initialt 11 månader. Detta betyder således att du är anställd av Academic Work och arbetar på uppdrag hos vår kund. Du har en dedikerad konsultchef som säkerställer din utveckling och trivsel under uppdragets gång.

Du erbjuds
- Ett stimulerande och omväxlande arbete
- Att bli en del av ett framåtdrivande och sammansvetsat team

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera flytt av pensionssparande
* Reglera och utbetala kapital och pensionsförsäkringar
* Registrera tekniska ändringar på kapital och pensionsförsäkringar enligt villkor och instruktioner
* Registrera juridiska ändringar på kapital och pensionsförsäkringar enligt villkor och instruktioner
* Säkerställa ett gott kundmöte och en hög tillgänglighet
* Kommunicera handläggningsprocessen och beslut mot kund och andra intressenter, både muntligt, skriftligt och via telefon
* Övrigt förekommande administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av administration och service

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll
- Relevant eftergymnasial utbildning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ansvarstagande
- Kommunikativ
- Noggrann
- Service-minded

Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Ronneby
- Arbetstider: Kontorstider
- Om uppdraget: Detta är initialt ett konsultuppdrag på 11 månader

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2024
  • Ansök senast: 26 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


13 september 2024

4 september 2024