OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Då kan detta vara rollen för dig.
Vi söker nu efter en handläggare till vår kund i Södertälje. Tjänsten är ett konsultuppdrag som löper på tillsvidare från och med start omgående men om det känns rätt för alla parter så finns möjlighet till överrekrytering. Om du känner att detta låter lockande och du har vad som efterfrågas – tveka inte att söka redan i dag.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Besvara frågor och supportera kunder via telefon, mail och chatt
• Ge support till kunder
• Handläggning av kundärenden
• Handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor m.m.
Vem är du?
Vi söker en person som har minst gymnasieexamen och har erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration samt har goda datakunskaper. Du bör också ha en god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska.
Personliga egenskaper:
• Noggrann, flexibel och kommunikativ
• Lösningsfokuserad
• Samarbetsförmåga
• Lättlärd
• Ansvarstagande
• Självgående
• Strukturerade/organiserad
Övrig information:
Heltid med start omgående och uppdraget förväntas löpa på tillsvidare. Du kommer tillhöra kontoret i Södertälje och arbetet kommer främst att ske på plats. Urval och intervjuer sker löpande. Ansökningar kan endast tas emot via annonsen på Poolias hemsida. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson