OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill ha ett stimulerande och givande arbete på heltid under tre månader. Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt. Det kan finnas chans till att anställningen bli förlängd efter periodens slut om behov finns då!Om uppdraget
Vår kund i Stockholm, söker nu en handläggare till ett konsultuppdrag. Uppdraget startar omgående och pågår i tre månader med möjlighet till förlängning. Arbetet kommer ske på heltid, och genomförs på plats i kunds lokaler i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Registrera lägenheter, granska handlingar, skapa och publicera bostadsannonser samt att boka visningar för de bostadssökande.
Kontakta bostadssökande för att stämma av att de uppfyller de krav som gäller för den lediga lägenheten. Handlägga ärenden enligt kundens förmedlingsprocess. Svara på uppkomna frågor om exempelvis kötider och regler.
Det kan komma att ingå både ingående och utgående telefoni som arbetsuppgift.
Vi söker dig som är strukturerad, van att planera och disponera din tid effektivt. Du trivs lika bra med att driva ditt eget arbete framåt som att arbeta i en arbetsgrupp med teambaserat arbetssätt. Ytterligare arbetar du mot mål, levererar med hög kvalité och är noggrann i ditt sätt att hantera information och samtidigt kan du vara effektiv och serviceinriktad i din kommunikation med kunder.
Dina kvalifikationer
Avslutad gymnasieutbildning.
Erfarenhet av att arbeta i olika sorters systemstöd.
Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift.
Meriterande
Tidigare vana av kundkontakt exempelvis kundservice (ex vana att ge olika typer av besked)
Tidigare handläggningserfarenhet (ex från Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen, Skatteverket eller liknande)
Det är meriterande om det finns kunskaper i flera språk.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 13/9.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 076 013 22 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson