Handläggare till kund inom bilbranschen

Handläggare till kund inom bilbranschen

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet från bilbranschen och tidigare jobbat med kundservice och administration? Om du dessutom är serviceminded och bra på kundbemötande kan detta vara rollen för dig.

Vi söker nu efter en konsult till rollen som handläggare inom fleet administration till vår kund inom bilbranschen. Uppdraget är på heltid i 6 månader och du kommer tillhöra kontoret i Södertälje.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak

Som handläggare på Fleet Administration får du möjlighet till att lära dig utvecklande och varierande arbetsuppgifter såsom:
• Avrop och aktivering av nya bilfinansieringsavtal
• Avslut av bilfinansieringsavtal, skapande av lösenofferter
• Bestridanden av skadedebiteringar och frågor rörande testprotokoll
• Kontering av leverantörers fakturor samt kontakt med leverantörer
• Hantering av förfallna fodringar, besiktningskallelser, filinläsningar
• Ändringar av befintliga bilfinansieringsavtal samt hantering av drivmedelskort
• Fakturering (Fleet kunder) och därtill förberedande uppgifter


Vem är du?
Vi söker dig som har ekonomiskt utbildning med minst gymnasieexamen och arbetslivserfarenhet från en liknande administrativ tjänst. Vi ser gärna att du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration.
Du behöver även ha goda datakunskaper och god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Personliga egenskaper:
• Noggrann, flexibel och kommunikativ
• Serviceinriktad med en administrativ kompetens
• Förmåga att prioritera och genomföra
• Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till våra kunder
• Samarbetsförmåga
• Lösningsfokuserad
• Lättlärd
• Ansvarstagande
• Självgående
• Strukturerad/ organiserad



Övrig information: Uppdraget är på heltid med start omgående i 6 månader framåt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum då ansökningar hanteras löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2021
  • Ansök senast: 23 december 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024