OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
-[informera och ge service till allmänheten Vi söker medarbetare till Kundcenter vid Kronofogden i Östersund. Ditt nya jobb innebär att besvara frågor från allmänheten per telefon, ta hand om skriftliga förfrågningar, e-post och utskick. Du är allmänhetens första kontakt med Kronofogden och därmed vårt ansikte utåt. Arbetstiden är schemalagt mellan 8-18. Vi söker dig[som . har[treårig gymnasieutbildning med godkända betyg i svenska, engelska, matematik och samhällskunskap . har arbetat minst två år i ett kundcenter med information och service till allmänheten . har[goda datorkunskaper . har[god pedagogisk förmåga . har[god självkännedom, personlig mognad och empatisk förmåga . är serviceinriktad och har ett professionellt sätt . har mycket god kommunikativ förmåga både tal och skrift . har god samarbetsförmåga . är[engagerad och gediget intresse för att inhämta och förmedla information . tar ansvar för ditt lärande och delar med sig av kunskaper och erfarenheter till andra. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenheter som har inneburit möten med människor i pressade situationer. Om du har frågor
Kontaktpersoner på detta företaget
Marcelo Olivares, teamchef
010-578 36 12
Joakim Strömberg, teamchef
010-578 37 17
Pär Stuberg, facklig kontaktperson ST
010-577 64 27
Susanne Madsen, facklig kontaktperson Saco
010-577 64 30
Bo Söderkvist, HR-konsult
010-574 93 69
Patrik Willhans , Teamchef
010-5783643
Malin Almkvist Klaesson, facklig kontaktperson ST
010-578 38 68
Lars Nilsson , facklig kontaktperson Saco
010-5783591
Paulina Estephan, HR-konsult
0767-252 28 74
Ulrika Klasa, teamchef
010-579 22 53