OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett års erfarenhet av administrativt arbete och vill utöka dina erfarenheter på ett läroverk i Linköping? Då har vi jobbet för dig!Om uppdraget
Vi söker nu en handläggare tillett läroverk i Linköping, du kommer att tillhöraavdelningen verksamhetsstöd somarbetar med att stödja verksamheten genom att säkerställa en väl fungerande administration utifrån behov. Uppdraget påbörjas den 5 augusti 2024och pågår till27 juni 2025. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-17:00.Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och duarbetar ute hos vår kund i Linköping.Dina arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna för denna tjänst innebär olika uppdrag inomflera administrativa områden där man växlar mellan att vara specialist och generalist.
Dina arbetsuppgifterna är följande:
Vara avdelningsadministratör för en av institutionens ämnesavdelningar. Det innebär att ge administrativt stöd till avdelningens arbete med utbildning, forskning och samverkan.
Arbeta som administrativt stöd till studierektor på en av avdelningarna vilket bland annatinnebär att ta fram underlag för fördelning av arbetsuppgifter rörande undervisning och examination för medverkande lärare inför nästkommande termin eller år mm.
Vara bokare för undervisningslokaler.
Arbeta på studerandeexpedition.
Dina kvalifikationer
Minst slutbetyg från 3-årigt gymnasium.
Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Mycket goda kunskaper i Officepaketets standardprogram och särskilt erfarenhet avatt arbeta i excel.
Meriterande
Studier på universitet/högskola.
Börja uppdraget den 5 augusti.
Som person ser vi att du ärstrukturerad och har god förmåga att planera och organisera sitt arbete på ett effektivt sätt, ha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och ha god kommunikationsförmåga.Vi ser även att du har godförmåga att arbeta självständigt och ha initiativförmåga. Kunnabidra med ettengagemang för arbetet och, delta aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-17.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna.Perjons@Bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson