Handläggare till Linköpings universitet

Handläggare till Linköpings universitet

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenVi söker en Handläggare/Administratör till Matematiska institutionen vid Linköpings Universitet. Till avdelningen verksamhetsstöd kommer du som Handläggare/Administratör arbeta med att stödja institutionens och universitetets verksamhet genom att säkerställa en väl fungerande administration utifrån verksamheters behov. Arbetet innebär olika uppdrag inom flera administrativa områden där man växlar mellan att vara specialist och generalist. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är:• Vara avdelningsadministratör för en av institutionens ämnesavdelningar och ge administrativt stöd till avdelningens arbete med utbildning, forskning och samverkan.• Arbeta som administrativt stöd till studierektor på en av avdelningarna vilket bl a innebär att ta fram underlag för fördelning av arbetsuppgifter rörande undervisning och examination för medverkande lärare inför nästkommande termin eller år mm.• Vara institutionens lokalombokare för undervisningslokaler• Arbeta på institutionens studerandeexpedition.• Andra administrativa arbetsuppgifter som kan uppkommaUppdragsperiod och omfattning:Tjänsten som Handläggare/Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med startdatum 2024-08-05 och beräknas pågå till och med 2025-06-27.Uppdraget ska utföras på plats i Linköping.

Krav för tjänsten:• Minst slutbetyg från 3-årigt gymnasium• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift• Mycket goda kunskaper i Officepaketets standardprogram och särskilt erfarenhet av att arbeta i excel.För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.Börkrav:- Avslutade studier från universitet/högskola.- Möjlighet att påbörja uppdraget den 5 augusti

Om digFör den här tjänsten behöver du vara strukrurerad med en god förmåga att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är serviceinriktad med god samarbets - och kommunikationsförmåga. Vidare är det av största vikt att du kan arbeta självständigt, ta egna initiativ samt att du är engagerad i ditt arbete och deltar aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling. 

För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-06-17.KontaktuppgifterHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommenatt kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alternativt anki.arnquist@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2024
  • Ansök senast: 17 juni 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024