Handläggare till Marginalen Bank

Arbetsbeskrivning

Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Handläggare Kort & Lån till Marginalen Bank

 Är du serviceinriktad och vill arbeta i en organisation som värdesätter ditt driv och din professionalism? Motiveras du av att arbeta i en modern verksamhet som digitaliserar och automatiserar processer? Då ser vi gärna att du läser vidare
Uppdraget sträcker sig till 2019-08-30 med start så fort som möjligt.

Ett urval av arbetsuppgifter…
Som handläggare hos oss ser du till att tillhandahålla hög kvalitativ service för våra kunder i enlighet med regelverk, policys och föreskrifter avseende blancolån, kredit och debetkort.


* Administration kring nya kunder gällande blancolån.
* Hantera betalningsflöden gällande in- och utbetalningar, göra relevanta kontroller, utbetalning av lån.
* Viss kontakt med kunder och externa parter.
* Hantering av kundärenden.
* Genomföra korrigeringar, återbetalningar och avslut av engagemang.
* Övriga administrativa arbetsuppgifter.

Vem är du
Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter och är administrativt lagd.   
Vidare så är du en van datoranvändare och har grundläggande kunskap inom finans.
Du som person gillar ett högt arbetstempo och missar aldrig en deadline. Du är en utpräglad lagspelare, lösningsfokuserad och med en positiv attityd. Egenskaper som ansvarsfull, noggrann och kvalitetsmedveten är ett måste i detta jobb.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett roligt och utmanande jobb i ett högt tempo. Tjänsten inleds med en grundlig introduktion för att ge dig alla förutsättningar för att utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt.  Uppdraget är ett konsultuppdrag med start i omgående och sträcker sig fram 31 augusti 2019.

Varmt välkommen med din ansökan!
  
Om Next u
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Läs mer på www.nextu.se

Sökord: handläggare, administratör , administration , admin ,  backoffice, kundservice ,    lediga jobb , lediga tjänster , stockholm , bemanning , rekrytering , bemanningsföretag , rekryteringsföretag , next u , nextu , next u ab , företagskunderAnsök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 juni 2019

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024