Handläggare till myndighet

Handläggare till myndighet

Arbetsbeskrivning

Till en myndighet söker vi nu flertalet konsulter för ett samhällsviktigt uppdrag. Tjänsten är på heltid med start 1 mars och pågår i 6 månader med chans till förlängning.

Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan.

Om tjänsten
Arbetsuppgifterna består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. Vi söker nu flertalet handläggare som kommer att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuellt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov!

Syftet med avropet är att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det av regeringen beslutade elstödet. Du som handläggarkonsult bidrar till avlastning med lägre väntetider i telefonin samt snabbare handläggning. Ansvarig chef kommer att tillsammans med handledare vägleda er samt stötta vid eventuella frågor som dyker upp i samtalen.

• Arbetstid 40 timmar/vecka (08:00-16:30 inkl 30 min lunch)
• Uppdraget påbörjas med en gemensam introduktionsutbildning.
• Du kan utföra uppdraget på plats på myndighetens kontor antingen i Göteborg, Stockholm, Västerås, Åmål, Uppsala, Norrköping eller Sundbyberg.

Vem är du?
• har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
• har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
• har datorvana
• erfarenhet av att arbeta i telefon
• är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• har god kommunikativ förmåga
• har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• förstår och värdesätter människors olikheter
• trivs med möten över telefon.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 15 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 januari 2023
  • Ansök senast: 19 februari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


Trafikhandläggare till Mönsterås Kommun

Trafikhandläggare till Mönsterås Kommun

21 november 2024

21 november 2024

GR söker processledare e-arkiv

GR söker processledare e-arkiv

21 november 2024