OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på en statlig myndighet som sitter i ljusa, fräscha lokaler i centrala Göteborg och där du kommer att få arbeta inom miljöfrågor? Vår kund söker nu en person som har minst två års erfarenhet av handläggning och som vill arbeta i myndighetens dygnet runt-bemannade kontrollcenter. Du ska gärna ha erfarenhet av arbete inom offentlig sektor samt telefonsupport, helst nattid.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Vår kund är en myndighet med inriktning mot vatten och den marina miljön. Myndigheten jobbar med hållbarhet och miljö och reglerar och genomför åtgärder för miljö och effektivt nyttjande av hav. Du kommer att tillhöra enheten för dokumentation och övervakning som behöver förstärkning i sitt team. Exempel på arbetsuppgifter är:
- Att via telefon ta emot och registrera olika typer av anmälningar från fisket
- Att ge IT-support till fiskare som rapporterar sina fångster elektroniskt samt till andra aktörer
- Att svara på frågor och informera om gällande regelverk på fiskets område
- Att bedriva övervakning av fisket i realtid
Arbetstider
Uppdraget omfattar schemalagd heltidstjänst 35 timmar/vecka och sker på plats på myndigheten
Kvalifikationer
För att trivas och klara av arbetet ser vi att du som person är kommunikativ då du ska samverka tillsammans med många andra aktörer så som myndigheter. Det är även viktigt att du ska trivas att arbeta i grupp med många olika individer.
Här behöver du;
-Examen från eftergymnasial utbildning och kortare eftergymnasial relevant utbildning
- Ha arbetserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
-Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom handläggning
-Ska kunna tala och skriva svenska och engelska obehindrat
- Ska ha god kommunikativ, samarbets, samt serviceförmåga
- Ska som person vara strukturerad och flexibel i sitt sätt att arbeta
-Meriterande med erfarenhet från tidigare arbete inom offentlig verksamhet
-Meriterande med tidigare erfarenhet från arbete på natten
- Meriterande med erfarenhet av minst ett års arbete med telefonsupport
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Ansökningstiden är begränsad. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044