OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på en nationell myndighet med ett högaktuellt ämne samt vara med och skapa bättre förutsättningar för våra företag? Gillar du utveckling, förändring och kunddialog? Vill du även samla på dig meriterande erfarenheter inför framtiden? Vi söker nu flera handläggare till en attraktiv myndighet i centrala Sundsvall.
Förutom att detta är ett spännande uppdrag får du även en trygg och stabil partner i oss. Med många kollegor och tillgång till ett stort kontaktnät – ja, faktiskt världens och Sveriges största inom HR service. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
För att lyckas i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och administrativt arbete. Du ska också tycka det är roligt med snabba förändringar. Ingen dag är den andra lik, vilket gör just detta uppdrag unikt. Du kommer arbeta självständigt och i grupp. Vi tror att du har arbetsglädje och sprider bra energi då vi värderar god gemenskap mellan kollegor.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara:
Besvara inkommande samtal
Självständigt arbeta utifrån riktlinjer och praxis
Utreda, granska och handlägga samt att fatta beslut i ärenden
Arbete med kundservice, där bemötande är en viktig del
Arbetstider
Start 2020-12-14 till och med 2021-03-31. Heltid, dagtid. Arbetet kan vid några tillfällen komma att förläggas på helger och kvällar.
Kvalifikationer
För denna tjänst ser vi att du är tillgänglig omgående, då uppdraget startar 14 December.
Utöver detta ser vi att du:
Har gymnasieexamen
Har en förmåga att snabbt kan sätta dig in i olika slags ärenden av ekonomisk karaktär
Har goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
Är kundorienterad och ha en god kommunikationsförmåga
Har goda datakunskaper och vana att hantera administrativa system, att obehindrat kunna tillgodogöra sig information och kommunicera via samtliga kontaktytor
Är bekväm i att ta beslut och är ansvarstagande
Erfarenhet
Kundkontakt via telefon samt handläggning är meriterande men inget krav.
Ansökan
Start 2020-12-14, sista ansökningsdag 2020-12-09 Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så ansök redan idag!
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044