OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du ett jobb där du får hantera mycket kontakter både intern och externt samt vill ha ett meriterande uppdrag? Då kan detta vara ditt nästa jobb!
Om uppdraget
Konsultuppdraget ska utföras hos en förvaltningsmyndighet i Göteborg. Uppdraget avser en heltidstjänst med start 30/9-2023 och sex månader framåt med chans till förlängning.
Arbetet sker på plast i kundens lokaler i Göteborg, det kan även förekomma resor inom region väst för att göra platsbesök hos leverantörer till kunden.
Mer information tillkommer vid telefonintervju.
Obs! Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär att en godkänd säkerhetsprövning krävs inför start. Kunden utför säkerhetsprövningen. Distansarbete är därför inte möjligt för denna tjänst.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som handläggare kommer du arbeta administrativt med följande uppgifter:
- tecknande av säkerhetsskyddsavtal
- förvaltning av avtal och registerkontroller
- analyser inom verksamhetsområdet
- revisionsarbete
För att kunna utföra dessa arbetsuppgifter ser vi att du är flexibel, stresstålig, noggrann, strukturerad, kan arbeta självständigt samt har en god förmåga att arbeta med både interna och externa kontakter.
Dina kvalifikationer
För att vara kvalificerad för tjänsten krävs det att du har:
- högskoleutbildning eller likvärdig utbildning
- minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
- minst ett års erfarenhet av arbete inom säkerhetsskyddsområdet
- utbildning/kurser inom upphandlingssäkerhet och/eller offentlig upphandling
- dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete
- inneha svenskt medborgarskap
- B-körkort
- kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 17/8.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jaquleine Shaqig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson