OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett arbete där du är med och bidrar till värde för människor i vårt samhälle? Är du dessutom en serviceinriktad person som besitter god datorvana? Passa då på att söka denna tjänst redan idag, då urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
Myndigheten för tillgängliga medier ska genomgå ett systembyte och därför söker vi dig som kan vara med och stötta upp kundtjänsten under denna tid! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen som handläggare kommer vara att hantera inkommande ärenden i form av frågor från användare och myndighetens målgrupper.
Du kommer ingå i ett stöttande team om fem personer där kommunikation är av största vikt och att ha roligt tillsammans på jobbet. Teamet har en tydlig känsla av samhörighet och ställer upp för varandra.
Du erbjuds
- Ett kortare arbete som beräknas pågå i 2 månader, från slutet av januari till slutet av mars
- Värdefull erfarenhet från en myndighet
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera inkommande samtal och e-post med frågor från systemanvändare
* Vidarerapportera interna ärenden
* Samarbete med teamet för att hantera inkommande ärenden
VI SÖKER DIG SOM
- Besitter en god datorvana och därmed har vana att arbeta i system
- Kan tala och skriva flytande svenska, då det används i det dagliga arbetet
- Kan arbeta under perioden januari till mars
Det är meriterande om du
- Tidigare har arbetat hos en myndighet
- Erfarenhet av att arbeta i kundtjänst, alternativt teknisk support
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad och kommunikativ
- Samarbetsinriktad
- Självgående
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Myndigheten för tillgängliga medier och deras värdefulla arbete här.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231